nu får det vara nog!


Men jag tror väll jag smäller av snart, vad har sömnguden gett mig för dygnsrytm de senaste dagarna?
Den här veckan har bestått av varannan dag 12 timmars (om inte mer!) sömn och varannan dag mycket mycket färre sovtimmar. Gaah kan man bli tokig för mindre?
Natten som var sov jag alltså dom 12 timmarna och inatt verkar det bli några fjuttiga timmar igen.
Jag är visserligen ledig imorgon MEN det finns alltid men =) 
Jag har bokat in ett besök på Kräm och Salva för lite uppfräschning tidigt imorgonbitti, för att inte säga om några fjuttiga timmar bara!
Så tji fick min sömn verkar det som! 

Nu ska jag tok-blunda och hoppas att det funkar för engångsskull! =) 
Najty.

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H

Hej jag har en tävling i min blogg ta dej en titt i den vänstra menyn på min blogg där finns det en tävlingsknapp klicka på den för att komma vidare hoppas du vill delta !

2009-01-15 @ 04:00:42
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Anonym

babyboo! :)

jag sover sjukt lite nu, men är trött hela dagarna..kanske borde jag sova mer ?

tror jag börjar bli frisk snart faktist..men fortfarande sjuker sen ja va & hälsade på diiig!

JAG S A K N A R diiig!

2009-01-15 @ 23:00:50
Postat av: tobbe.

ojjs glömde skriva in namn & sånt.

2009-01-15 @ 23:01:45
URL: http://vagskada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0