ledig.


Onsdag och ledig dag, ordet ledig klingar ljuvligt i mina öron även fast dagen är fullspäckad från topp till tå!
Klockan 12 idag ska jag äntligen få fixa min rygg hos naprapaten, dock är jag svinrädd att det kommer göra skita ont - dom som är van säger att det gör ont så in i helvete men att det är värt det!
Tack för den informationen, jag hoppas detta blir bra nu iaf!

Annars så drömmer jag mest mardrömmar om korvförsäljningen på nätterna.. blä!
Eller korven och moset går bra, det är det förbannad brödet som lever sitt eget liv.. och imorgon stänger jag själv, jippie!
Meen då äre röd dag och kosing ska tjänas! Goodie! ;)


Nu ska jag åka på jobbet på min lediga dag å betala pengar för på lördag smäller deet! ;)


Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0