att göra eller inte göra..



Dagen har varit toppen!
Kanon skoj å träffa Dessan och jag hoppas hon klämmer ut en gulltuss snart så ska vi dit å mysas! :)
Efteråt tog jag mig en sväng på lillänge och sen for jag ner till syster och snackade lite skit.. Helt plötsligt var klockan halv fem och det vankades middags-tajm.
Sagt och gjort hem och lekte mästerkock för att sedan trycka i mig det på fem röda och somna som en stock på soffan - bra tänkt?
Ohneej, vaknade nuu och vad sjutton gubbar hände med min att göra lista idag?
Den damp ännu längre ner i sjön.. gaah.
Ska börjar städningen lite smått nu och imorgon tar jag resten å där med basta!

Imorgon är det onsdag och det är huur bra som helst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0