fever.


I tisdagskväll efter vi hade bakat stora lass med tunnbröd och tillbringat hela dagen i bakstugan bland rök och en massa mjöl. Så var det dax för en myskväll med finaste.
Jag nös och frös och skyllde på att jag hade mjöl i näsan hela kvällen, man kunde ju iaf hoppas att det var så!
Men icke sa nicke, igår vaknade jag upp totalt orkeslös med feber, nog för att jag har väntat på den här förbaskade förkylningen i flera herrans veckor men orka vara sjuk?
Sjukskrivning blev det igår och jag låg i sängen mest hela dagen lång, imorse vaknade jag och är fortfarande orkeslös i kroppen, men idag tänker jag minnsan trycka i mig några febernedsättande tabletter och sen bege mig på jobbet! Återstår bara en halv dags jobb ikväll och sen en halv dag imorgon och sen har jag helg, så det borde ju funka. Jag hoppas då de iaf!

Finaste har lastat bilen full och är i nuläget påväg neråt i landet för tävlingstajm ihelgen.
Han är grym och jag saknar han grymt mycket redan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0