hurtbulle.



Flög upp ur sängen klockan sex imorse och begrep inte varför inte väckarklockan hade börjat ringa sin underbara ton för att väcka mig, det var ju trottsallt fredag och jag skulle öppna butiken, eller så inte!
När min hjärna kopplat att det faktiskt var onsdag och inte fredag var det bara att stänga igen ögonlocken för att sova vidare..
Vaknade upp några timmar senare denna onsdag, hade hellre haft fredag, och fick se massa dimma och -4 grader ute, lovely!!
Hoppade ur sängen och på med kläder och idag fick vinterjackan åka på och följa med på en långpromenix.
Dock var det på tok för varmt med vinterjackan redan nu, undra hur mycket alla som använder dom redan kommer frysa senare? Eller så var det varmt för att jag gick i världens hurtigaste tempo med bra musik i lurarna, maaybe! ;)

Nu är jag hemma och har precis avnjutit en god frukost och ska hoppa i duschen för att göra mig klar för en arbetsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0