jag ser det snöar.



Vaknade vid fyra för att krama mannen hejdå, han åker till varmare breddgrader och vi kommer inte att ses på x antal dagar, det ogillar jag mycket!
Men att längta efter någon är helt underbart det med :)
Vid fyra tiden spöregnade det ute och jag somnade efter många om och men om en stund för att vakna till liv vid 8 igen.. Kliver upp och mitt öga skåda snö i massor. för att vara första snön och början på oktober tyckte då jag det var mycket iaf.. :)
Skulle åka F's bil in till city och tack kära gud för att du gav mig skit väder första gången jag ska köra bilen.
Men det gick galant, hamnade efter plog och sandbilen direkt när jag lämnade byn och när vi väl tagit oss förbi den kan jag säga att det var snoooorhalt med sommardäck.
Men vid gällö försvann snön och var mer snöblask och då gick det att köra som folk igen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0