skiit.



Engång åkte jag bil utan spolarvätska.. den gången bestämde jag mig för att a l d r i g göra om det misstaget..
Igår när jag svischade hem till Fredric så funkade spolarvätskan perfekt ända tills jag kanske hade 2 km kvar, då tog det sluuuut.
Vilket resulterade i att jag fick åka hela vägen hem idag utan spolarvätska igen..
Har nog aldrig bett så mycket till gud att jag vill att det ska regna som dom här milen hem.
Första stoppet blev på OK i gällö för att tvätta av rutan, där fick jag även panik att jag tappat bort min mobil och letade runt, runt som en virr-höna efter den - meen den låg ju under my ass. Jag satt alltså på den.
Sen hann jag inte mer än ut på vägen så hamnade jag bakom en lastbil igen, som har en förmåga att stänka så jädrans mycket skit efter sig, my lucky day!
Nästa stopp blev därefter OK i brunflo och nu har jag minnsan köpt mig en dunk spolarvätska som nån i min händiga familj ska få fylla på! ;)

Men nu är det dax att packa lite grejer, för idag är det lediga tisdag och jag och cilla ska baka tunnbröd! :D
Muums!

Vi hörs!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0