premiär.


Efter en himla massa stökande med tandläkare hit och dit är jag nu äntligen fri från tandvärk, peppar peppar.
Äter pencelin och håller tummarna att jag tål det oxå! :)

Hela förra veckan tillbringades hemma med den förbaskade tandvärken.
Jobbigast var att Pontus & Martina slog på stort och fyllde 20 år båda två.
Det bjöds på kanon god mat, dryck och tårta som man givetvis inte kunde njuta till fullt av.

Helgen innehöll även Marknad i byn.
Fredric entrade en Jetski med sin skadade fot och var mer lycklig än någonsin! :P
På lördagskvällen dukade vi upp för en brak middag.
Grillningen blev precis klar då spöregnet öste ner och vi myste till det med ljus ute på altanen.
Fest jäklar i mig blev det här hemma och vi var alla bra nog runda under fötterna. :)
Var min premiär utgång här och det var kanon skooj! :)
Öltält med liveband och en full hpburman i ett hörn, är det inte fint så säg! :)
Vi dansade och sjöng långt in på småtimmarna.

Idag är min lediga dag, men vart sjutton är solen?
Fredric jobbar en lite sväng och jag ska hoppa i duschen nu.
Sen blir det tisdags-bus! :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0