tired.


Livet med tandvärken fortsätter..
Tillbringade gårdagsmorgonen hos den bästa tandläkaren jag någonsin varit hos faktiskt! :)
Bedövningen ville inte riktigt ta, men efter sex sprutor var jag och tanden bedövad jävlar i mig.
Vid klockan 1 skulle bedövningen enligt Walid släppa, tjena-lena klockan 8 på kvällen hade jag fortfarande bedövning i kinden.
Och imorse när jag steg upp för att göra mig klar för jobb kände jag mig en aning konstig i bollen.
Kikade i spegeln och upptäckte att halva ansiktet inte alls var i den form det brukar vara i.

Igår sa tandläkaren Walid att vi skulle avvakta till idag med pencelin, eftersom jag är allergisk mot det vill man helst inte ge ut det och jag vill helst inte ha det.
Men att se ut så här och ha sån här tandvärk funkar inte heller..
Så jag slog en pling till honom idag för att få lite piller.
Men han ville inte ge mig några utan ville att jag kom tillbaka imorgon så han kan fortsätta döda tanden.

Gaaaaaaaaah, hur fasen gapar man med en mun man knappt får in en sked i?!
Jag röstar för att alla jävla sjukdomar, sjukhusbesök och tandläkarbesök bara slänger sig i väggen nu - jag är trött på det här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0