Stråket 2010.


Heeej världen!

Jag lever och har det bra!
Tiden är däremot för kort och mycket roligt hinns inte alltid med.

Förra fredagen väcktes äntligen Östersund till liv och Stråket 2010 var här!
Var hyfsat bitter att få kliva upp 05:00 hela veckan lång och givetvis hela helgen med, lucky me!
På lördagen dejtade vi Ricky och Elin för lite stråkmat och god dricka, blev dock en tidig kväll.
Men på söndagen kunde ingen stoppa mig, svischade om arbetskläder till partykläder och styrde kosan till min finfina Tess med min sockersöta Emelie.
Kvällen var grym!

Måndagen kom och en ny veckas jobb väntade på mig, vem har egentligen uppfunnit två veckors jobb med endast en fjuttig ledig dag? Det är i n t e okej!
Tisdagen var här och nu var det fullt-ös-medvetslös som gällde.
Underbara Dessan och Jag skulle ha våran premiär utgång tillsammans, sen flera herrans år tillbaka.
Kanoners blev det och detta blev även de en oförglömlig kväll med härliga vänner!

På onsdagen kom den efterlängtade l e d i g a dagen!
Kunde jag ha prickat in en bättre dag än i onsdags? - Knappast!
Bikinin var på och sen åkte vi båt ända in på kvällskvisten.
Verkön besöktes för första gången i vårat liv och cidern var ovanligt god.
Kvällen blev hyfsat lugn ändå, men skoj hade vi! :)

Igår var däremot ingen rolig dag att jobb och inte idag heller.
Men nu är denna helvetes-vecka äntligen över för den här gången. :)

Något som inte heller är okej är att jag verkar ha blivit för gammal för att komma ihåg kameran?
Håll till godo. :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0