vem vill inte ha fasta meloner?


Hemma i min nya by finns det två matvaruaffärer, Ica eller Konsum.
Sen jag fick mitt ICA kort hem i brevlådan och blev några vuxenpoäng rikare har jag varit en slavisk ICA handlare.
Detta beror mest på att hemma i stan har vi både en lill-ica och stor-ica inom nära håll.

Sen har Fredric printat in i mitt huvud att man inte handlar på Konsum här.
Så nu är det bara ICA som gäller för oss.
Affärens annonser har ju även dom en bidragande faktor till vad man handlar, men i detta läge vet jag inte om det är positivt eller negativt?

Det här är sånt man bara ser på skämtsidor och aldrig upplever i verkligheten, men den står just nu längst gatan hemma i byn.
Synd att det är så gott med vattenmeloner... Och jag kommer iallafall fortsätta köpa min på ICA.
Men en sak som är säkert är att det är roligt som faan!
HAHA, GO KONSUM!


Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

Hahahahaha! Klockrent!!!

2010-07-11 @ 23:50:35
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Marielle M

Såg precis att du har en blogg :)

Här är vi absolut ICA handlare! ;p

Jag och Christian får komma och hälsa på er snart och se hur ni har det i huset!

2010-07-13 @ 08:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0