svensson livet..


Sovrummet är nu färdig tapetserat och min tandvärk är näst intill borta, underbart! :)

Dagen har jag spenderat med mamma på stadens gator.
Har handlat och donat till midsommar som snart är, skoj som tusan ska det bli! :)

Fick med mig lite kläder hem och sen slank jag förbi Hemtex och kunde bara inte motså alla dessa fina ljuslyktor.
Altanen kommer bli så fin när den blir klar och som jag längtar! :)
Väntar ivrigt på utemöblerna som är beställda, spännande!
Jag inhandlade även lite mer fröer som jag ska hem till huset och plantera nu ikväll,
Fredric är på brandmansmöte och jag donar i trädgården, härliga svensson liv! ;)


Ha en trevlig kväll.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0