min kärlek.


Mycket händer och det finns inte alltid tid till att kika in här, tyvärr.

Vi börjar med att spola tillbaka tiden ett ögonblick...
Förra helgen jobbade jag på och trodde att allt var som vanligt.
Fredric befann sig hemma i byn och jag skulle bli bjuden på god middag hos mamma och pappa.
Men som ni redan vet blev middagen inställd, då jag direkt när jag slutade fick ett telefonsamtal om att Fredric befann sig i stan och hade kraschat med crossen.
8 timmar befann vi oss på sjukhuset för att dom senare skulle konstatera att han skulle bli kvar.
Han har haft tur i oturen och endast krossat foten och har ligament skador i fot och knä.

När jag lämnade han på söndagseftermiddagen rullades han in på operation och har numera skruvar i foten, stiligt! :)
På tisdagen fick jag hämta hem honom och äntligen krama om honom igen. :)
Torsdagen fyllde vi bilen och åkte hem till byn för att äntligen få lugn och ro...
Trodde vi för en sekund iallafall.
Fredagen kommer och Fredric kan inte röra sig, varenda steg han tar smärtar som bara den.
Lördagen förblir likaså och sjukvårdsrådgivningen kallar in oss till Akuten ännu en gång.
Nu har det uppkommit någonting som inte är som det ska i benet och vad vet vi inte.

Och det är ungefär där vi är nu...
Denna kväll har även den tillbringats på sjukhuset, som nu förtiden är vårat andra hem.
Ikväll togs infektionsprover och imorgon ska en röntgen för en eventuell blodpropp göras.

Ingenting är roligt och det mesta går bara emot just nu, men man ska väl vara glad för det lilla det egentligen är. Han lever och det är jag otroligt glad för.


Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

Fy tusan, förstår att du har viktigare saker för dig!!! Hälsa så mycke och hoppas han kryar på sig snarast...! KRAMAR

2010-06-01 @ 00:50:04
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Joanna

usch.. stackarn, hoppas han kryar på sej snart..

och styrke kram till dej också..

Kram

2010-06-01 @ 11:37:42
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Annichen

Tänker på er gumman och hoppas det blir bättre!

2010-06-01 @ 18:30:27
URL: http://anjosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0