fever.


Jag är varken frisk eller har återfunnit min kamera.. inte bra!
Febern har tagit om på nytt och är tebax i min kropp igen.. b l ä ä !
Om en timma kommer min andra hälft hem och gör sig klar,
jag borde därför sätta lite fart nu.. men det har jag ingen ork till.
Måste besöka apoteket innan avfärd och bunkra upp med alla möjliga
skrämma iväg förkylningspreparat.
Vi bilar ner till Upplands Väsby idag och imorgon åker vi vidare mot Berga.
Där ska vi få vara med och kika på vad minstingen i syskonskaran Hakfelt
sysslar med om dagarna. Skoj! :)
Och imorgon eftermiddag packar vi in oss i bilen och beger oss hem igen.

Jag håller mina tummar och tår att en tripp utifrån länet och en rejäl
hotellfrukost ska skrämma bort min jävla förkylning!
För ihelgen vankas det jobb, bigtime!


Nu ska jag packa min lilla väska.. och sen leta efter kameran!
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Desirée

Krya på dig gumman!!

2010-10-28 @ 20:31:18
Postat av: Marina

Krya på dej!! kram

2010-10-30 @ 14:31:33
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0