småstadsliv.


Det är helt otroligt hur slarvig (senil?) men kan få vara..
Är det inte kameran som är borta så är det sladden till kameran,
eller varför inte hemnyckeln eller oftast mobilen.
Just idag är det kameran OCH sladden som är spårlöst borta.. så himla stort bor jag inte så den bara ska försvinna så där..?
Gaaah.

I söndags var hela familjen på Loftet och åt enormt god mat! :)
Proppmätta och förväntansfulla gick vi sedan till Gamla Teatern för att titta på Småstadsliv.
Vi fick jätte bra platser uppe på läktaren och showen var igång.
Jag skrattade så jag hade kramp i magen hela showen rakt igenom.
Vilken toppen kväll det blev och fyfan så bra dom var!!! :D

I måndags startade jag dagen med ett besök på Skönhetscenter, härligt!
Sen mötte jag upp Suss och Ronnie för lite lunch och sen hade jag och syster en shoppingdag! :)
Återvände hem för att åka till Fredrics Farmor och Farfar på familjemiddag och för att fira Lisas 40års dag på riktigt! :)
Kanon god mat och trevligt sällskap, som alltid! :)

Jag kände mig lite hängig hela måndagen men trodde att det skulle gå över, tjii fick jag och nu ligger jag här helt döendes i världens jobbigaste förkylning.
Jag har verkligen inte tid med det här längre nu.
Imorgon åker vi på en tripp söderut och jag måste vara frisk då.

Nu ska jag dra täcket över huvudet och sova en skvätt igen. Och när jag vaknar vill jag först och främst vara frisk och sen även att kameran ska finnas nånhimlastans!
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0