stadskollo.


I Onsdags begav jag mig in till staden för en heldag tillsammans med Mamma och Suss.
Vi började med att storhandla mat och sedan shoppade vi upp en hel del pengar på födelsedagspresenter och annat skoj. :)
Vi avslutade med en tripp till Svenstavik och Dollarstore där vi gjorde lite fynd.
Sen vankades det god middag hemma i byn med min fina familj. ♥

På kvällen åkte jag och Suss hem till henne och kollade på idol och SATC 2 och hade myskväll.
Jag campade över på soffan och sov som en stock hela natten lång. :)
Igår tillbringade jag dagen med min finaste vän Tess.
Vi hade en toppen dag som vi avslutade med 1-års jubileum på Gina Tricot och några pengar fattigare.. ;)

Sen packade jag bilen proppfull av grejer och åkte hem igen till min fina andra hälft.
Han somnade som en stock när jag klev innanför dörren men som tur så gör han helg om en timme, jag längtar! :)

Jag har tagit mig en långpromenad med min nya fina mp3 inpluggad i öronen, ätit frukost och nu ska jag gå ut och plantera ljung och några vårlökar, händig som man är! ;)



Kommentarer
Postat av: Tobbe

hahah, vilket roligt täcke! :)

2010-10-02 @ 20:07:38
URL: http://ebbot.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0