znaaark.


Har precis kommit hem från jobbet.
Att kliva upp före fem är fan inte min grej,
är ju dödens trött just nu.

Hade en kund idag som är bitter till det mesta
och gnäller och skäller på allt.
Denna gång var frågan om jag tyckte Danny
var bra i melodifestivalen.
Svar Ja, inte så svår fråga tänkte jag.
Detta fick mannen att gå i taket och han berättade
vilket jävla mähä Danny var och han kunde ju faan
inte ens sjunga.
När jag då sa att jag tyckte Danny var jätte duktigt och
det är dax för sverige att skicka en låt som är med
i nutiden om vi ens ska ha någon chans i slutändan.
Då brann hans stupin och jag var himla glad att
det kom en annan kund så han var tuvungen att gå.
Tokstolle! :)

Jag tycker att både Danny och Swingfly var hur bra
som helst och är helt övertygad om att låtarna kommer
spelas på varje krog till sommaren med en skön remix! ;)

Idag ska jag laga hemmagjord pizza ala Dessan! :)
Ska bli spännande!

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0