firre.


Idag har jag ätit FISK till middag.
Första gången på hundra år som jag stoppade
fisk i munnen och svalde den.
Jag är den typen som är allergisk mot fisk,
men jag har lovat min fisk-älskare till sambo
att jag ska lära mig, någon gång.
Och idag mina damer och herrar åt jag
 sprödbakad fisk med potatis och massa filsås...
å det var faktiskt smarrigt ska ni veta! :)


Jag åt findus fisk och inte Pontus storfångst från revsundssjön! ;)

Och igår åt jag årets första semla och den var
verkligen hur goood som helst. Mumsfilibabba!! :)


Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

Fisk som är såååå gott! I love it ;)

2011-01-20 @ 20:53:42
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Joanna

meen malin! Fisk som är såå jäkla gott!

gaaah, kom hit ett par dar..så kan Lowa lära dej äta fisk hon.. Hon älskar all fisk,men framförallt Lax! De e hennes favoriträtt..haha! :)



Sprödbakafisk,med potatis o filsås e ju också mumma!



Kram påre

2011-01-20 @ 21:13:45
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Desirée

Mummms vad gott med fisk!! =)

Pusss Miss you!

2011-01-20 @ 21:33:01
Postat av: Desirée

Ja vi längtar tills huset kommer nu =) Men de är ju inte allt för länge kvar nu! Vårat hus kommer bli 201kvm när allt är klart! =)

Vad bra då måste vi boka in en dag!! =D



Du lär dig säkert att äta fisk! Lax, röding som man röker själv är så sjukt gott och så måste man äta den på en gång.. Mummmma!



Pusssss pusss

2011-01-21 @ 09:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0