jaaaaa!!


Igår sprang dagen bara förbi.
Jag tvättade upp alla kläder i resväskorna och donade på här hemma.
På kvällskvisten slog en himla ond huvudvärk till så jag kröp till kojs strax efter åtta.

Men idag är jag på benen igen och dagen kunde inte ha börjat bättre!
Fick ett för mig glädjande besked på morgonkvisten och än har inte leendet på mina läppar försvunnit! :D
Hade jag kunnat berättat vad det var hade jag gjort det, men en annan gång kanske.. ;)

Nu håller jag på bakar bröd,
har gett mig på ett nytt GI-bröd - spännande! :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Marina

Låter som ni haft det bra i utlandet =) Hur gick det med brödet? själv klev jag upp med tuppen imorse och bakade tekakor. =)

Vad händer i helgen då? Här är de avesta festivalen i helgen =) Sköt om dej! Kramar

2011-05-27 @ 14:21:25
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0