jiiihooo!!!


Den störstaste stenen har ramlat från mitt hjärta.
Nu är det äääntligen över.
Jag klarade tentan!! =D

Efter veckor av slit, gråa hårstrån och för många liter tårar är det nu färdigt.
Jag är så glad, så glad, såå glad.
Dessutom närmar sig min belöning med storm steg, bara det gör mig superglad!! :)

Dagen D är snart kommen och igår firade jag till det med peeling av ansikte och återfuktningsmask. Himmelskt skönt!
Och imorgon ska jag till Sofi och fixa fransar och bryn - kanoners!

Men innan dagen D kommer så är det mycket som ska göras.
Nu ska jag ringa några samtal och sen snöra på mig hurtskorna och
ut på en långpromenad i det härliga vädret tillsammans med fina Marielle. :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

GRATTIS!

Kul å se dig i helgen, å du sola å bada lite åt mig med vettja! PÖSS

2011-05-09 @ 09:10:25
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Joanna

GRATTIS! =) ♥



2011-05-10 @ 21:21:39
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0