discotajm.


Igår när jag var iväg och fick massage fick jag
givetvis även äran att leka med min söta brorsdotter!
Vi hade disco på hennes rum och sen sköt vi vildsvin. :)

På discot lyssnade vi på Melodifestivalen 2011's låtar.
Hon knappade snabbt in min favoritlåt och vred på volymen.
Swingfly - Me and my drum.
Varpå gofisen min säger:
"Jag tog den här för den var närmast och jag vet att du gillar den!"

När vi börjar närma oss slutet av discot och då vi har plöjt igenom alla låtar,
så kommer Nicke Borg - Leaving home.
Eller fula gubben som Fridun kallar honom.

Det enda hon vill göra när låten spelas är att byta - på stört.
Jag frågade varför hon tyckte han var ful.
Om hon tyckte han var läskig, eller om han bara var just ful.
Han var FUL punkt slut.

Då säger jag:
"Ja, det har du rätt i, han är ju lite ful åsså har han ju målat massa på armarna!"
Varpå hon svarar: "Näheeruu, det är tatueringar han har!"

Sen har hon en hemlis att berätta för mig, något hon har sett..
Det är att fula gubben har tatueringar på hela snoppen.
Och inte vad som helst utan döskallar!!!

Underbara lilla Fridun 4år! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0