Vårforum 2011.


Ihelgen gick Vårforum 2011 av stapeln.
Jag är en Forumtrogen människa ut i fingertopparna,
men tyvärr krockade mycket av mina planer med Forum i år.

Men givetvis kan man inte bara sluta åka på Forum, hur skulle det se ut?
Så när tentan var färdig planerade vi in att den skulle firas i just Vemdalen!! :)
På fredagen åkte jag och Suss ner på afterskiin och vimlade runt bland härliga människor.
Och på lördagen var vi lika sugna igen så då tog vi även med oss Evelina och åkte ner igen.
Jag firade på fredagen och Suss och Evelina på lördagen! :)
Underbara härliga skalet och finfina människor!
Kanon helg!♥








Kommentarer
Postat av: Marina

Stort grattis till den klarade tentan =) Förstår att det måste kännas väldigt skönt. Själv har jag tenta på fredag så man vet ju vad den här veckan kommer innehålla. ;)

Jasså visste inte att det fanns en negerbollensdag.. haha

Så det blev en tripp till forum ändå. =) Här kändes det dock rätt skönt att stanna efter forums alla bravader..husbränder osv...En av dom lghter som blev drabbad var faktiskt min systers. Så man tackar gud för att hon inte var kvar i huset när det började brinna.



Sköt om dej! Kramar!

2011-05-09 @ 22:12:20
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0