sommar 2011.


Nu var det ganska länge sedan jag bloggade från datorn.
Varför vet jag inte riktigt, men det är som lättare att bara plocka upp telefonen.
Det blir mycket fulare och rörigare inlägg via telefonen.. Men det blir ju några då iaf! :P

Nu väntar jag på att klockan ska slå tolv, då väntas lunch med Freddan.
Sen ska jag gasa in mot staden för ännu en dag med kvällsjobb.

Min sommar har mest bestått utav jobb, men jag har även hunnit med att roa mig litegrann.. :)
Tänkte därför bjuda på lite bilder från i sommar.


Min egna byggarbob startade en fredag med att bygga en ny altan.

Några få dagar senare var den klart, underbart fin!

Tänka sig att vi har en egen sandstrand på vår tomt oxå. :)

Min första lediga helg åkte vi på en tripp till Trondheim. :)

Trondheim är en himla fin stad.

Finaste pöjken vid Nidarosdommen.

Vi besökte Nidar och köpte massssa godis!! :)

Mums!

Sen styrde vi kosan ut mot Hitra för en snabbvisit! :)

Kärlek.

Finaste svärmor fyllde 50 år, det firade vi med pompa och ståt!! :)

Jag har ätit kräftor i sommar oxå! :)



Det var lite av min sommar, mer kanske kommer sen.
Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0