whaatta?




I min familj är det jag som bor närmast postterminalen.
Jag kan nästan säga med alla säkerhet att den ligger inte längre än max 200 meter ifrån min port.
Då är ju min största fråga vart i helvete mitt julkort tagit vägen??
Syster har fått, bror likaså och nu idag även Moster som bor flera mil ifrån stan? HALLÅ POSTEN!!
Jag kanske oxå vill ha ett julkort på min mamma,pappa å gullefjun friduun när dom plaskar badtunna!
Inte vill jag då att nån annan ska lägga tassarna om det kortet.!
Så om nån som jobbar på posten i stan läser detta, rappa på förfan!



Nu blir det natt, imorgon är vi några tappra själar som ställer upp och håller butiken öppen!
Sen blir det julemys med la familia. =)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0