Happy Birthday.



Yees idag fyller min kära Syster 25 år (!!)
Hon är gammal och snart är jag där jag med.. vart tar åren vägen?
Inte bara åren utan även tiden undrar jag?
Just för tillfället är det fullt upp och allt ska gå i 100 knyck. Jag börjar bli riktigt slutkörd och längtar tills en dag med lugn och ro och man bara kan sova ut.. den dagen kommer kanske i ett annat land om några månader när vi alla varvat ner, förhoppningsvis =)


Bara för att Suss fyller år och jag är helt överlycklig över att jag fått tebax allt som fanns på min döda dator så har jag bilder att bjuda på =) allt ligger nu i tryckt förvar på en extern hårddisk och där stannar det!! Tuusen tack till Jonas som fixade så alla mina bilder är i mina ägor igen!!

Puss och Kram

och Grattis till världens bästa syster, jag älskar dig!

  

Kommentarer
Postat av: tobbe)

GRATTIS SUSSANE!!! :)

stava man det såe..hmmf.. :

2008-07-24 @ 12:55:24
URL: http://vagskada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0