på banan..


Yes, im baack, på banan igen! :)
Idag var jag och pappsen och kirrade mig en ny dator och det känns förjäkla bra! =)

Sen åkte jag och tjejerna och spelade bilbingo men ingen vann.. riktigt avis på fredrik som kammade hem 30-papp förra fredagen, tina 6600 i måndags och evelina 1000 i måndags oxå. Gosh vinnande vänner, bra att nån vinner! =)
Sen fortsatte Tina och delar av gänget in i dimman och jag begav mig hemåt efter ett tag.. Lite sugen på att följa med.
Men jag är sjuukis och ihelgen ska det packas förfullt och ladda upp inför stråket veckan, jihoo!! =)


Nu ska det kikas film och sen sova, men ni vet ju att jag är tebax igen!! ;)

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0