yiho.



Dagen har bara svishat förbi och snart är det Torsdag..
Har varit på staden med Tina idag och fixat och trixat med en present till en vän.
Och sen var jag och lunchade med Evelina. Vi har även varit ute och åkt bil en massa och hämtat lite saker! =)

Imorgon är det Torsdag med stort T.
Björn fyller gammalgubbe så det ska vi alla fira med dunder och brak och fika hemma hos han! =) 
även att jag kommer vara nervös till tuuusen imorgon. 
är redan nervös.. hade jag varit ett asplöv hade jag trillat av förlänge sedan.. inte bara för att det är kallt ute utan även för att jag är nervös som en toka!
men det löser sig, som allt annat! =)


Nu väntar sängen och Jenna Jameson, sen blir det godnatt och hej torsdag!


Najty!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fan vad det var roligt att åka bil igår och snacka lite! Lycka till idag då gumman ;) Puss

2008-11-27 @ 10:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0