dag ett.

Dagen har gått förvånansvärt bra, började med att ta en rask promenad imorse och sen har det bara flytit på..
Okeej jag ska inte sticka under stolen med att jag har varit vrålhungrig emellan lunchen och middagen och har mest bara suttit och längtar efter allt jag inte får äta.. enbart bara för man inte får. Men annars har det gått galant, 9 dagar kvar! =) 


Har även hunnit med att kika på lite film.. Iskariot hette filmen och var en svensk thriller.
Jag var nästan påväg att avboka hela kvällen då wolfen kläcker ur sig att han just varit och hyrt en thriller, en hemsk film alltså. Dessutom svensk, så sänka ljudet är ju inte på tal om.. jesus, hur skulle detta gå var min enda tanke.
Meeen hör och häpna, jag blundade kanske bara en eller två gånger och hoppade inte till alls, jag är stolt!
Lika stolt som jag är att jag tagit i en trä-pall utan handskar!
Det kan dock tilläggas att filmen inte var så hemsk som jag förutspått att den skulle vara, det tackar jag gud för!
Träpallar däremot har varit mina fiender sen jag jobbade på Barnens Hus. men det är en annan historia!


å imorgon är en annan dag.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0