underbara snö!


Herregud vad snön har vräkt ner!
Helt underbart att se det vita täcket som pryder marken.
Jag längtar efter en kall vinterdag med solen skinandes, elden som brinner och en grillad korv i min hand!
Åh, vintern är för underbar den med! :)


Idag har jag en ledig dag igen, skönt som sjutton är det!
Har hunnit med en vända på staden för att inhandla dom sista julklapparna.
Är ju inte alls länge kvar till julafton nu, mysigt!
Dock har jag ingen riktig julkänsla i år heller..
Men jag hoppas den kommer nu när snön har kommit! :)


Trevlig kväll!
Puss å Kram.

Kommentarer
Postat av: TiNAWiNA

Ingen jul utan SNÖ!

Haha, det är helt rätt, pengar är till för att brännas, inte sparas! Säger jag som inte KAN spara iaf...! Men jag kan rätt säkert säga att de blir ingen utökning här på några år =P Men du kanske??? =) Hihi. Tack, kan behövas, men det går åt rätt håll!

2009-12-16 @ 10:34:55
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0