tadaaa.



Och där sa min mobil upp sig på heltid - Gratulerar!
Datorn har även börjat visa tecken på att den inte gillar livet fullt ut.. så varför inte låta allt gå sönder på en och samma gång gudfan?
Hittade även en bil jag skulle älska att ha, men ska alla min saker gå i krash i en sån här hejdundrande fart så räcker nog inte pengarna till någonting.
Dessutom förvånar det mig inte om jag vaknar imorgon bitti och min nuvarande lånade bil är putsväck och på parkeringen står det en spark brevid den rostiga cykeln!
Jag är bitter!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Uppdatera mera :) Hittat tjuven som stulit din bil?

2009-01-22 @ 11:43:12
URL: http://evelina85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0