-



Idag är vi nog en hel hög med människor i detta avlånga land som tycker synd om oss själva..
Jag är en utav dom iaf, har en riktigt tycka synd om sig själv dag idag!
Klev precis upp för att servera mig själv lite dipp och morötter som jag kände att man förtjänar på en dag som denna.
då insåg jag att klockan snart slår 21.00 och det är snart dax att sova inför en ny jobbar dag. Underbart, eller så..
Tycker vi avskriver söndagar här och nuu!
Jag vill oxå avskriva fint väder ute dagar som dessa. det fina vädret hade vi önskat till igår och inte till idag.


Nu ska jag dippa och kolla på sällskapsresan och sen stänga dom två blå ännu en gång den här underbara dagen! =)

Imorgon är jag på banan igen efter den här underbara helgen, vi hörs då!
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Märta Elisabeth Helen

Det är tur att man har msn så man kan få lite kontakt med omvärlden en dag som denna ;-P

2009-06-21 @ 23:43:29
URL: http://ingenkomentar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0