potatis.


Skulle dejta Helen på stan över en go' lunch idag men genast när vi bestämt det slog tanken mig att jag äter ju bara potatis till lunch/mat förtillfället och hur kul är det att ha en dejt med nån som äter enbart en tallrik med potatisar?
Skulle nog kännas som att hänga med Håkan i Sunes Sommar.. dock skulle nog inte dom dagarna vara tråkiga!
Meeen jag heter fortfarande Malin och inte Håkan, så vi slog till på en bull och kakfest hemma hos helen istället - för bullar har han inte förbjudit mig från att äta ännu! Muums!
Nu ska hon bli brunare än vad hon redan är och jag ska ta tag i mitt bombnedslag till hem - jihoo!


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Helen

Dom va riktigt goda =)Måste göras om snarast!

2009-06-16 @ 21:07:21
URL: http://ingenkomentar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0