vinterland.


Gårdagens kväll gick åt till att leka chaffis åt alkohol-påverkade människor, det är okej - ibland!
Kalaste var kanon och jag hamnade i säng hundra timmar senare än beräknat, perfekt.

Vaknade med tuppen i morse av ett sms att det är strålande väder och det var bara till att masa sig upp!
Hämtade upp Cilla strax efter klockan tio för att inhandla fika och sen gasa hem mot byn för att lämna bilen hos mamma och pappa.
Sen traskade vi 1,5 mil på isen hem i underbart strålande väder och det glada humöret hade vi med oss, en toppen dag med andra ord!
Tess hookade up med oss i badhusparken där vi spenderade de resterande timmarna av dagen, jag älskar riktigt vår dagar! =)

Imorgon står nya ute aktiviteter på listan då vi den här veckan har låssas sportlov! ;)

Kan nån berätta för mig varför det är en ring runt solen? tack på förhand!

Puss!


          
 

Kommentarer
Postat av: daniella

vi såg oxå den runda ringen runt solen igår, knepigt =/ jag vill oxå ha en förklaring =D

hoppas allt är kanoners med dig stump.

pusssss

2009-03-16 @ 12:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0