no good.



Förkyld så det står härliga till och det ogillas bigtime!!
Så dagarna som varit den här veckan har jag tillbringat under täcket och sovit många många timmar.
Och fler lär det bli, nu jäklar ska jag bli frisk å där med basta!!

Annars så har jag varit glad i hågen av att veta nästan in i det sista vad jag ska köpa till mina nära å kära i julklapp.. dock förstördes ju planeringen rejält i dag, när två utav julklapparna är slut och kommer vara slut fram tills jul. Tack gud!
Därför måste jag nästan se till att köpa resterande nu på stört, så inte det oxå hinner ta slut så jag återigen står där dagen innan julafton och har inte köpt en enda klapp och har jobb upp över öronen att lägga min energi på. Jihoo.
Men annars så älskar jag att det är vitt ute och att snart är julen här, wiho! =D


Nu är det dax för vilotajm igen!
Kraam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0