rearearea.



Förkylningen sitter fortfarande fast biten i mig så har varit hemma idag och lika så blir det imorgon..
Idag har jag ändå orkat diskat och dammtorkat men sen tvär-dog jag i sängen och här befinner jag mig fortfarande.. puuh.
Ska strax ta mig i kragen och beställa lite pizza och åka ut till byn för att trycka i mig den...
Sen ska jag på rea, yes siir. och idag älskar jag att Rean inte är nere på stan utan hemma via datorn, bra uppfinning det där! =)
Så jag hoppas på att jag kan klicka hem nått bra fynd när jag ligger hemma i sjukstugan så sjuk-humöret kan höjas litegrann!


Ha en bra kväll vänner!
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Helen

Klickade du hem nått bra? =)

2009-11-13 @ 09:38:50
URL: http://ingenkomentar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0