Crash boom baaaang.



Longtime no see.. skulle man kunna säga! =)

Mycket som händer och sker på jobbet och det har verkligen varit fullrulle efter min semester men nu har vi äntligen öppnat upp våran super fräscha Självscanning.
Kom gärna och handla, dock inte imorgon bitti då jag har den och förbutiken själv.. då kan ni gärna få stanna hemma! ;)


Annars så har jag varit leedig hela långa helgen och har haft det lugnt och skönt utanför stan, and i like it!
Inte gjort ett jota och det har varit tro de eller ej skönt som bara den! :)

Kom dock hem idag och var super laddad för att se premiären på Ensam mamma söker..
tjeeena lena att jag kunde fetglömma det!
Nu har tv-box-helveten-dött-igeeeeeeeeen!!!
Jag skulle kunna kraxa upp en lång otrevlig ramsa för bredbandsbolaget om fallet inte var så att varendaste gång är dom super trevliga och man har inte hjärta att vara otrevlig då. Men arrghh det är jag!
Skit grejer!!
Såå nu är det bara att vänta två veckor till med ett förbannande leende på läpparna för att checka ut en ny tv-box.
Detta börjar bli en vana och Idol, Färjan och alla bra tvprogram som ska börja precis nu kan ju bara slänga sig i sjön!!
Men jag är inte bitter för deee.

Najtyy!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0