freeedagsmys.


Idag är det fredag och jag ska egentligen vara på jobbet just nu, även imorgon är min jobbar dag.
Dock så blir det inte så den här helgen då smärtorna i magen sitter kvar på sin fina lilla plats!
Har spenderat morgonen hos doktorn och nu är det kapslar som ska ätas i flera dagar.
Håll en tumme nu tack.

Igår kväll invigdes Mittpunkten och jäklar vilket hav av folk det var.. :)
Knaprade i mig massvis med piller innan jag entrade staden och vi pallade att vara där en timme - sen kastade vi in handduken! :)
Men vi hann däremot fynda litegrann under den timmen.. skoj :)

Ikväll vankas det tårtkalas och festligheter för gänget, salle ska ännu en gång lämna oss för Norway.
Själv tror jag att jag packar min väska å åker långt ifrån stan för lite fredagsmys och få lite rehab! :)


Trevlig helg!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0