Hemmafru..



Idag är min lediga dag och den går som alltid till städning eller tvättning.
Dock är jag ju för lat att boka tvättstuga i tid och eftersom det aldrig är någon som tvättar i mitt hus så är det bara gå dit samma dag och plocka en tid.. så det hade jag tänkt att göra imorse, men hej å håå. då var hela veckan fullproppad med folk som skulle tvätta, så det sket sig rejält och jag har inga rena kläder. Jiho.

Så då blev det storstädning istället och det värsta jag gjort idag var att putsa fönster, jag trodde inte jag skulle ramlat ut bara en gång utan  511 gånger. Uhhaa. Men nu är det gjort =)


En tvätt av bilen återstår, sen är allt rent å fint.. förutom kläderna då, kanske de viktigaste! :P

Idag skulle man kunna kalla mig för hemmafru, ja tänkt för att!


See you!
Puss.



Kommentarer
Postat av: Desirée

Du kan ju få komma hit och fortsätta med våra fönster ;) Hur är det med dig? Hur går de med grabben, jobbet osv? Krma

2009-09-15 @ 14:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0