kanoners.


Helgen som var, var tok-bra! :)
Stämplade ut för helg lagom till 11,30 i fredags för att då kliva på en dejt med Helen och försöka fylla ut garderoben ytterligare.. Dock blev det inget fynd för någon utav oss och helt plötsligt var klockan 14,00 och jag skulle infinna mig på Spakliniken - och som vanligt så gör dom mig aldrig besviken!
Imorgon väntar ett till besök där och jag kommer alltid göra detta till en vecko-vana! :)

Fredagkväll kom och en biokväll väntade - Flickan som lekte med elden.
Riktigt bra film, så se den!! :)
Dock tänker jag aldrig i hela mitt liv gå på en bio premiär någonsin igen.

På lördagmorgon ringde klockan tidigt å det var bara till att kliva upp och dra på sig rollen som världens bästa barnvakter.. :) Vi hade en kanon mysig dag!

Sen slog klockan eftermiddag och Jocke fyllde som sagt 30år, vilket skulle firas med pompa och ståt i goda vännerslag!
Även detta blev en kanon kväll! :)

Söndag kom och lägenheten stank bakis-janne. Men en dusch fixar ju det mesta, så även rena kläder! och sen var vi påväg ut till byn för att fira världens bästa pappa som fyllde år! :)

Så min helg har varit kanoon rakt igenom, ge mig flera sånna tack!! :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0