naajty.



Dagen har svischat förbi utan konstigheter och nu är det snart Torsdag och sen heeelg :)

Imorgon är dagen med det lilla d:et oxå..
Fyra veckor har gått och det är nu dax för ett nytt besök hos kiropraktorn och knäcka till ryggen, mamma miia vad jag inte vill!
Vill knappt sluta min två blå bara för att det fort kommer bli torsdag å knäckar-tajm.
Det enda possetiva är att det faktiskt är över efter 15 minuter och sen är det fyra härliga veckor tills nästa gång.
Men under dom där 15 minuterna hinner en otrolig ondhet smita igenom kroppen - huvvaligen!
Meen den ondheten ska jag bota med en relax eftermiddag på mitt älskade spakliniken på fredag, underbart! :)
Sen imorgon väntar ett kvällspass återigen på mig, trevligt!


Nu är det natt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0