pain.



Att ha ont någonstans är inte så mycket att hurra för, man mår ju mycket hellre alltid bra och har aldrig ont någonstans!
Igår hann jag inte mer än att kliva upp för att inse att detta skulle bli en jobbig dag.. magen gjorde ont som aldrig förr! Gick på jobbet å gjorde mina timmar, stod ut enbart för att jag hade några dagars ledighet framför mig..
Kom hem från jobbet och får i mig lite yoghurt å där raserade magen..
Hej och välkommen sköna magkatarr.
Hade fruktansvärt ont hela dagen och längtade till att få vakna imorse och må bra igen, kunde ju jag glömma!
Samma smärta satt som gjutet imagen så nu har jag fått medecin som smakar tavelkrita och ska drickas många gånger om dagen, tur i oturen att jag är ledig några dagar nu.
Men nu jäklar ska magen bli bra å där med basta!

Kommentarer
Postat av: Annichen

Huvva det lät inge bra, hoppas att magen blir bra!pöss

2009-09-23 @ 12:48:08
URL: http://anjosa.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0