sömnlös..



Har haft en lugn och skön kväll på jobbet, riktigt najs faktiskt!
Imorgon blir de kvällspass igen och börjar inte förrens halv fyra = sovmorgon! :)
Dock hade jag mycket hellre legat och sovit gött nu än att ligga sömnlös, med ett huvud fullt av tankar å en mage som gör ont.
Facebook är fan inte de shit längre alltså, smutskastning på högnivå och i min värld står det längst ner på listan under allt annat, men det är bara att acceptera att andra inte tänker riktigt så!
Är bara öppna ögonen och inse fakta :)


Skulle mycket hellre ha fredag nu, då väntar en grymt skön relaxeftermiddag som ska avslutas med en mysig bio.
På lördags vankas det 30-års fest i godavännerslag! :)
Så gee mig helg nu tack!


Nu ska jag testa med ett till idol-avsnitt och hoppas på att John Blund är redo för en deejt! ;)

Kommentarer
Postat av: Desirée

Vad bra att allt går bra =) Här är de som vanligt. Börjar bli less nu. Men men. Nu är de "bara" tre veckor kvar till tiden går ut iallafall. De är nog rätt lugnt, så vi kan ju träffas på tisdag?? Ta en fika på stan eller något? Kram kram

2009-09-17 @ 10:37:15
Postat av: Helen

Facebook är bara skit!!

2009-09-17 @ 12:11:42
URL: http://ingenkomentar.blogg.se/
Postat av: coulter

skit ska skit ha.

2009-09-19 @ 09:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0