trivs som fisken i vattnet!


Det bästa jag kunde göra den här veckan var att gå till farbror doktorn och få ut bra medecin och sen packa min väska och åka till mannen med stort M som håller mitt hjärta kärleksmässigt närmast. Den bästa medecinen någonsin och vi har haft en toppen helg!

Fredagkväll vankades det hockey och jag hade glömt hur kallt det faktiskt är i en ishall, men otroligt trevligt var det och vann gjorde hemmalaget oxå! =)
I lördags stod god middag högst upp på listan och sen bingolottokväll i kanon sällskap.
Idag har det inte hänt alltför mycket, en helt skön slappsöndag! =)
Jag har haft en kanon helg och jag trivs som fisken i vattnet!

Imorgon är jag tebax på jobbet igen, ska bli himla skönt och jag hoppas enda in i benmärgen att allt kommer gå som på räls! Men det ska nog inte vara några problem! =)

Hoppas ni haft en lika bra helg som mig!
Puss å Kram


Kommentarer
Postat av: Annichen

Härligt att höra gumman!

pöss

2009-09-29 @ 15:52:06
URL: http://anjosa.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0