uppe med tuppen!



Då jag har lyckats sova över mina två väckarklockor alldeles för många gånger den här vecka, så var jag innerligen orolig när jag gick å la mig igår att hur i helskotta ska jag ta mig upp i tid?
Som tur var så jobbade syster natt inatt, så jag beställde telefonväckning av henne!
För att en telefonväckning ska funka kanske det är en fördel om man har ljudet på telefonen på...
Det hade jag, enda tills väckarklockan ringde och samtidigt som jag snoozade så tryckte jag av ljudet - smart!
Fyra missade samtal senare flyger jag upp när hemtelefonen står å spelar sin icke härliga ton på full volym..
Jao, men vaken och redo för jobb är jaag! =)
3,5 timmar, sen är det helg förfulla muggar - jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0