Working class hero?


Dagen har flytit på galant, gick lysande imorse! Några nyvärvade personer och endast två betalande personer gick förbi självscanningen, puuh! ;)

Annars hade jag kanske jordens knepigaste kund idag.. kan inte sätta ord på vad han hade för fel, men nått allvarlige led han av är ett som är säkert!
Han stegar sakta men säkert fram mot kassadisken, kan poängtera att jag aldrig sett mannen tidigare!.
När han är några meter ifrån och även jag är x antal meter ifrån kassan så hojtar han till "Heeej Malin"
Saay what? Nog för vi har namnskyltar men nån jäkla måtta får det vara. Önskade för tillfället att jag var tankeläsare och kunde häpna han genom att nämna hans namn, men nu är så inte fallet - tyvärr!
Han hejade sitt läskiga hejjande och började skratta ljuvligt.. tills han frågar om jag är den rädda malin?
vadå rädda malin? jag förstod inte ett jota av vad han menade och igonrerade det mesta av vad han sa, och tog efter många om och men och tusentals fnissningar från skum-mannen fram den snus han ville ha!
Sen kom vi till den här med betalningen och grissjuksmittan-utsättningen!
Tror ni inte på fan att när jag ska ge tillbaka hans lilla guldpeng så nyper han tag i handen min och gnusar sin äckliga jävla hand mot min å håller ett hårt handslag och skrattar ljuvligt samtidigt som han säger " Hahah, den där var du inte beredd på. Hahaha"
Jag ryckte åt mig min hand och hann tänka tusentals tankar vad den här äckliga mannen bär på för smittor, sa tack och hej med en icke för trevlig ton och intog senare handfatet och sprit-tvålen vi fått och tvättade säkert upp halva flaskan. Äckliga-jävla-gubbeeeeee!

Nu är jag tack gode gud ledig i två dagar och det ska bli sköönt. =)

Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0