nighty.


Den här gången behövdes bara 1 bedövningsspruta hos tandläkaren.
Kändes som världens befrielse att gå därifrån bara lite lätt bedövad.
Sist användes sex sprutor och bedövningen satt nästan i till dagen efter.
Vilket fall som helst så har vi beslutat att vi ger den satans-tanden en omgång till nästa vecka.
Mår jag inte bättre då, ryker fanskapet.
Återvände hem efter besöket och kände mig mer pigg än någonsin, så jobb blev det.
Och vad farao tänkte jag med egentligen? Hur kan jag vara så himla dum och tro att tanden inte skulle börja värka så fort bedövningen släppte.
Knaprade piller och kämpade mig igenom dagen, smärtan sitter fortfarande som gjutet.
Nu blir det sängen ihopp om att tanden mår bättre imorgon!

Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0