julhelgen.


Julen är över och den har varit helt underbar.
Skulle mer än gärna vrida tillbaka klockan gång på gång,
enbart för att få uppleva den här helgen igen å igen.

På torsdagen jobbade jag till klockan åtta,
sen slog vi in de sista julklapparna, spelade bingolotto,
myste och öppnade lite julklappar - jag och fredric!
Vi slog även på stort och drog in V75:an och kammade
hem 5000 riksdaler, bra start på julen! :)



Julaftonen klev vi upp med tuppen,
jag åkte på jobbet i några timmar och Fredric
åkte vidare till Åkersjön.
Min Julafton firades hemma i byn tillsammans med
mamma, pappa, syster, ronnie, morbror och farfar.
Och jag kan lätt säga att jag har haft mitt livs roligaste
julafton någonsin.
Vi tittade lite på Kalle, åt god mat, öppnade julklappar
och jag hade varit snäll som tusan i år. Tack kära ni!
Efter julklapparna var det dax för julklappsleken.
Har ni aldrig spelat det, så gör det!!
Gud så vi skrattade och stojade, spelet var så otroligt roligt
så vi startade om det flera gånger. Vi satt närmare tre timmar
och spelade och skrattade.
Tillslut var leken slut och alla fick öppna sina vunna julklappar
och om vi vart nöjda? MER ÄN NÖJDA! :)
Vår Julafton slutade vid klockan 02:00 när Farfar som är 82 år
kastade in handduken! :)
maat :) maat :) julgran julklappsleken


Juldagen var oerhört seg, det kändes att man levt rövare kvällen innan.
Fredric kom förbi på lite fika innan han åkte vidare hem till våran by.
Jag stannade kvar och laddade om för en utekväll tillsammans med
Östersunds finaste tjejer. Vi hade en grym kväll! Tack kära ni! ♥

tess, malin, pamela Nina, Michelle.

Annandagjul kom och släktmiddag väntade.
Vaknade upp med världens skallebank och inte helt klar
i bollen. Men jag tog mig i kragen och följde med!
Trevligt och alltid lika god mat hos min kära moster! :)
På kvällen begav jag mig hem till mitt kära hem och våran
underbara säääng. Skönt! :)

Idag är det onsdag, två dagar kvar till Nyår och jag ligger
i soffan framför Götakanal 3 med en jävla förkylning.
Det gillas inte, men jag gör allt för att ta död på den! :)

Hoppas ni alla har haft en lika bra jul som mig!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0