att förvandlas till..


Världens bästa bilförare.
Är det bara jag som gör det när jag är ute och gasar på?
Kanske inte världens bästa, men inte långt där ifrån..
Aldrig svär och väser man så mycket som när man sitter bakom ratten.
Människor vet inte hur man kör i rondeller, konstigt nog när våran stad fylls av rondeller i nästan varje korsning. Men i den här kategorin hamnar dom äldre först och främst, för på deras tid räckte det med att köra runt kvarteret så hade man lappen i handen - det har faktiskt farfar berättat.
Vissa vet verkligen inte vart dom har blinkersen, fel att blinka i tid - dock inte för tidigt. Svår regel det där.
Sluta slicka röven på min bil, jag kan putsa den själv om jag tycker den är skitig.
Högerregeln vad är det? Jag gasar förbi fort som satan så hinner jag? Bra tänkt, pucko! Nästa gång kör jag ut och då smäller de. Bangboom.
Och sist men inte minst människor som pillar på med annat vid trafiklysen, telefon, radion ja whatever.
Dom gör iaf så vi säkert åker 3 sekunder senare än vad vi hade gjort om dom låtit bli att pilla överallt!

Det roligaste med allt det här som jag kan gorma över i bilen är att JAG är en bov i alla påståenden här uppe jag med, expert på att pilla på saker, slicka folks bilar i rumpan, höger regeln.. ja alltihopa struntar jag oxå i ibland.. Men mest av allt är det mina medtrafikanters fel såklart.
För man har ju ändå inte fått sitt körkort i ett flingpaket, som vissa andra! :P


Och nu kära vänner, ska jag ut och väsnas i trafiken! ;)
Haha.
Puss på er!


Bevis på att jag oxå kan göra annat när jag kör... :)


Kommentarer
Postat av: Norrlandsgoteborgaren

Haha, helt rätt du är bäst på att köra malina! :)

2010-01-16 @ 17:38:52
URL: http://norrlandsgoteborgaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0