biljävel.



För två veckor sedan var jag ute i byn och hälsade på, kylan var ju enorm just då och är även nu.
Vilket fall som helst så skulle jag sätta mig i bilen och gasa hemöver, bilen och jag var uppenbarligen inte eniga.
Den vägrade starta och sen dess har den stått på upptining och värmning för fullmuggar där ute.
Förra veckan gjorde jag mig ett försök för att hämta hem han, utan resultat!
Pappa laddade batteriet och fixade och donade så idag när temperaturen var lite mildare då startade han med ett kick!!
Gasade hemåt glad i hågen, stannade till hemma en snabbis för att roffa med mig lite pyssel syster skulle få fixa åt mig.
Bänkar mig i hennes soffa med en tidning samtidigt som hon fixar.
Är tänkt att bege mig hemöver men då visar kvinnan att hon har en bulldeg på jäsning, vilket resulterar i att jag var tvungen att stanna kvar på fika!
Tina kom oxå förbi och joinade, mycket med trevligt var det!
Suss dukade fram bullar i stora lass och fika var bara förnamnet, vem-som-kan-äta-mest-bullar-vinner bestod kvällen av.
Jag vann med x antal bullar i magen och innan dess hade jag även hunnit trycka i mig lite bulldeg. Mums!

Vid halv tolv snåret är det god tid att bege sig hemåt, då jag redan gruvat mig att gå ut i kylan ett bra tag!
Kommer ut och erbjuder Tina skjuss den lilla biten hem men stackarn med ont i foten gick hellre hem.
Och lika bra var väll det för bilen var sten DÖD!!!!!
Jag tror jag blir tokig och får grått hår på riktigt snart!!
Världens snällaste Jimmy kom och gav mig skjuss hem och biljäveln står kvar på gatan och skäms!!

Nu är det dax och sova om jag ska orka med min fullspäckade dag imorgon, som lär börja med att försöka få igång fanskapet.
Naaajty!


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja, såg jag inte fel i morse så såg jag den lilla bilen stå och frysa på gatan!

2010-01-14 @ 12:17:30
Postat av: TiNAWiNA

Hahahahaha, de va därför du skrek alltså? Jag trodde du ropade på mig =P

2010-01-14 @ 15:33:41
URL: http://winatina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0