fullrulle.


Söndagen var fullspäckad med kalas till höger och vänster.
Började dagen med en über lång sovmorgon, då fredric jobbat och slitit hela lördagen.
Efter många om och men så var vi uppe på benen och paketen inslagna.
Började hos Dessan och Daniel där Melvin blev 2 hela år, herregud vad tiden går fort!
Där var det fullrulle på alla barn och super gott fika bjöds det på, mums!

Direkt efter kalaset på Körfältet gasade vi vidare ner mot Bräcke och Fredrics farfars födelsedagsfirande.
Där bjöds det på super god mat och trevligt sällskap.
Julgranen dansades ut och jag fick testa nått nytt för mig, icecreamsoda - supergott även det! :)
Kvällen avslutades givetvis med i en annan del av köping och Johan Falk!

Igår blev det inte många knop gjorda och dagen i helhet var riktigt seg.
Tillbringade största delen av dagen liggandes under täcket med en bok i handen, mysigt!
När Fredric slutat jobba begav vi oss till staden för att äta god mat och sen baka bullar i stora lass.
Vi är grymma! :)

Idag är det tisdag och jag har tagit mig en hejdundrande sovmorgon..
Nu ska jag äta lite lunch och invänta att klockan slår fyra.
Då ska jag jobba några timmar.. Börjar bli riktigt nervös då det var ett bra tag sedan jag satt i kassan..
Men det kommer nog gå lysande! :)

Trevlig dag!
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0